home sweet home

Dagen började med att jag vaknade vid nio, såg skolböckerna och tänkte jag tar det imorgon. Jag såg en töntig film som jag bara grät och grät till. Jag nämner inte vilken här, då sjunker min status som filmkännare.
Sedan blev klockan tolv och jag mötte Charlotte för mysfika på nåt ställe nära triangeln. Myyyys! Vi pratade tågluff ännu en gång och nu kom Paris och Montmartre på tal, undrar vem som tog upp det? ;D
Sedan kom Peder och Matilda och mötte oss. Det var härligt att träffa en ronnebyare och matie, länge sedan! Jag hoppas att massa folk från ronneby kommer ner till nyår. Det är ju lite tradition att fira med dem nu =)

Sedan var det jobb, jobb, jobb! Men det blev inte så länge som jag trodde. Jag slapp inventera massa och kom hem för en timme sedan. Har halvkollat MTV-galan och ja, skandal är väl lindrigt att säga. Amy Winehouse alltså. Vilken tjej. Så jäkla hög och borta. Det skulle inte förvåna mig om det blir lika mycket skriverier om henne som efter Britneys flopp för någon månad sedan. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0