idag är ingen bra dag.

Inte alls en bra dag =/

Det börjar med att jag får tillbaka religionsprovet och det är inte det jag förväntat mig =/ Jävligt tråkigt. Men sen hade alla i klassen dåligt men ändå, det är religion! Det är jag bra på!

Sen går jag till matten och min lärare säger att jag har en IG-varning i det. HALLÅ?! Det för att jag missade provet i fredags eftersom jag var sjuk. Förra provet klarade jag så jag förstår inte. Vad är det frågan om? En massa i klassen har fått IG på båda proven och ändå är det jag som får IG-varning. Det är fan den första och sista. Jag är inte ens förtjänt av den. Sjukt många som fick IG på provet, NI SKA HA IG-VARNING. INTE JAG! Jaja det sporrar mig ännu mer till det nationella provet i matte d den 6/12. Jag ska fan klara det. Mer än godkänt går inte nu när jag fått varningen (vilken jag inte förtjänar) så what to do.

Jättetråkigt i skolan var även att vi haft en labb på 4 lektioner i biotekniken om DNA som vi förra veckan skulle ha två veckor på oss att göra labbrapport på starting today. Ni kan förstå att den blir lång. Påverkar betyget en del och för mig som siktar på MVG behövs det lite tid. Jäkla skitläraren frågar oss idag om någon i klassen börjat skriva på rapporten, svaret blev såklart nej eftersom vi inte ens slutfört hela. Så går hon och blir sur och straffar oss genom att säga att den ska vara inlämnad på måndag. Vad fan är det med människor? Vi fick till slut den till på onsdag men då har vi ett fett bioteknik arbete som också ska inlämnas och redovisas. Vafan?!

Annars rullar det på. Jag sover och försöker plugga lite. Samhällsprov på fredag, får hoppas att det går vägen. I want MVG. Får reda på historiaprovet imorgon, pirrpirr.
Muntliga nationella nästa vecka på tisdag. Efter allt sånt skit är jag provfri i två veckor. Det ska fan råpluggas matte då. Jag har gjort absolut ingenting på lektionerna och har alltså en hel del att gå igenom.. Ska jobba en massa med. Hur fan ska detta gå? =/
Shit, kom på projektarbetet med! Måste ha vår källförteckning klar om 1-2 veckor, vi har bara skrivit psykologidelen! Oh no! Tur jag har gjort filmanalysen till imorgon iaf..

Kan jag få säga att jag längtar till studenten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0