ingen sömn

Nää. Har inte kunnat sova inatt. Bara haft ont i magen och mått dåligt. Fan. Sitter som på nålar och väntar på att mamma ska ringa. Jag vet att det tar några dagar men det är ändå jobbigt.
Ingen skola idag heller, det blir för jobbigt. Har snackat med Marco iaf så han vet. Det är tur att det är absolut onödiga lektioner annars hade jag fått pallra mig dit ändå.
Nåja. Håller på att ladda ner "Half Nelson". Den verkar bra. Tyvärr är det svårt att ladda ner filmer som inte är de vanliga hollywoodfilmerna men denna verkar gå bra. Jag fick strunta i en med Christian Bale :'/.
Nåja, jag ska gå ner och köpa lite bröd nu att äta. Sedan ska jag nog fixa lite här hemma. Ååh jag måste ju städa inför ikväll. Jag hoppas det blir kul iaf. I need it.
Igår var mys iaf, med kusinerna. Jag hittade såklart ingenting i stan men det gör detsamma. Noll inspiration och mer pengar till mig. Det är väl så?
Time to go,

bless.

Kommentarer
Postat av: kim

klart det blir kul min fina, det är ju vi!

2007-11-30 @ 10:45:19
URL: http://pimmepumme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0