JAG ÄR INTE PANK LÄNGRE!

HÖR OCH HÄPNA, eller något.
mamma lämnade 500 pix till mig till mat som jag inte ens behöver. Jag har så det räcker med mat om man säger så. det betyder att jag nu har 512 kr fram till måndag, wee. sedan är det l ö n i n g !
gissa vem som sa nej till jobb i helgen? joo linn! mamma himlade med ögonen men det känns bara skönt för mig. ska ha en skön helg. kanske lite fest, men framförallt gå lugnt fram med pskykologin och matten. yeah.

uäh.
 
fan vad onödigt inlägg. men ikväll är det bonde söker fruuu. gotta love it. HAHA. det trodde ni inte! under den hårda och tuffa ytan (höhö) finns en liten mez som gillar att titta på när lille fredrik gör bort sig genom att göra små tafatta försök till flört med tjejerna som bara blir ett stort jävla leende och ett fniss som inte finns på mätaren. svårt att förklara här. men fråga mig en dag. jag ska demonstrera det! its a promise!
sen den där lite sötmulliga killen som har en tjej efter sig som bara styr och ställer. gotländska dessutom. hon låter som babben fast hon inte är ett dugg charmig! det är bara vuäälj meeej elleor saoå gaur jaug uuuut. aj doount neaaaed yooouuuu. typ. uääh. fast ja, kul med intriger ändå. kolla linn kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0