måndag jobbiga men ändå mysiga måndag

Verkligen tråkigt att komma tillbaka till skolan. Jag är helt slut (som alltid då).
Maria asp var jobbig som vanligt. Hon gick omkring och stoltserade med ett stort och fult jävla sugmärke på halsen som "ehehheheh en viss belgare hade råkat ge mig, ni vet nog vem" *blink blink. Nåja sista lektionen slapp jag se henne och resten av ärthjärnorna så det blev till att labba med DNA och grejs med halvklassen. Heelt okej. Vi fick sluta 20 minuter tidigare och nu sitter jag här.
Jag orkade inte titta efter ryggsäcken, det får bli en annan dag.
Jag vill bara sova men då blir det väl som igår, att jag inte kan sova under natten. Buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0