måndag

Det visade sig att föreläsningen faktiskt var så intressant som jag trodde. Självaste chefen för kriminaltekniska roteln var hos oss och jag fick hålla i en pistol!! Mäktigt. Så mäktigt att jag funderar på att bli en sådan. Det är typ som CSI och jag älskar blod och gåtor. Som idag när vi skulle ta reda på vår blodgrupp på biologin. Mmm blodet bara forsade från mitt långfinger! Okej. Jag är trött och får ingen mat på massa timmar fast jag är massa hungrig nu. Jag glömde såklart ta ut maten från frysen imorse och nu måste den tina. Jag är trött och förvirrad. Därför det blir en fet jävla smet =D Men sånt är också fint. Åh så skulle jag plugga matte nu. Går ju inte på tom mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0