maybe maybe maybe

Åh, inget historiaprov idag heller. Annars var detta en fin dag. Jag började på ett gammalt nationellt prov i matte d och visade minsam thomas! jag klarade alla uppgifterna som vi hann utan några problem innan lektionen lektionen slutade! Två av dom var vg-uppgifter och en fick thomas ta upp på tavlan! Weee! Massa fattade inte men jag gjorde det! Samlade ihop 8 poäng och 13 är godkänt, jag har inte ens hängt med på lektionerna! Jag närmar mig nu ett starkt IG! Haha. Får se om jag samlar ihop poäng imorgon till ett godkänt, då blir jag mäkta stolt!
AGs med killarna på rasten kändes fint. Massa skratt, kändes nästan som ettan.

Varför tar jag aldrig tag i det sista? Jag har suttit och kollat på samhällspapperna men inte orkat. Jag kan det nästan perfekt! Behöver bara plugga lite till. Men det skiter alltid sig. Jag orkar icke. Tror jag skiter i detta idag och ställer klockan på tidigt imorgon bitti. Brukar ju lösa sig då, hrmp.

IMORGON SKA JAG FÅ TRÄFFA MIN MORBROR REYNIR! FINALLY!
Äntligen kommer han för att besöka oss från Holland. Axel blir 10 år (kan inte tro det) och det ska bli släktkalas. Myspys!
Innan dess ska jag bara klara provet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0