när livet är som bäst

Jag var tvungen att pausa lite. Denna filmen är bara för mycket för mig! Den är så bra, så bra! Jag är mållös och det rinner en tår eller två nedför kinderna av beundran för denna film. Jag är så stolt över att se den! Jag älskar när bra filmer görs! Jag älskar de två timmarna då man bara kan sjunka in i handlingen och fan vad man gör det när det gäller denna. Gillar ni Gladiator så älskar ni denna! Tror dock inte att några av dem som juset läser min blogg kommer att hurra då..
Jag bara sitter och gapar hela tiden. Filmen är så skickligt gjord! Nu ska jag fortsätta!

image454

KOLLA BARA BILDEN! DEN SCENEN VAR BLAND DE COOLASTE JAG SETT!

Kommentarer
Postat av: matilda

*känna sig träffad*

2007-11-08 @ 22:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0