nollställd

Asså här sitter jag och ser ut som en utav de coola BFarna på min skola (no offence sara, jag bortser från dig). 
Idag köpte jag Heleneholms extremt fula men riktigt sköna hoodietröja och mysbyxor. Det var massa rea. Jag menar, man kan inte säga nej till ett par mysiga mysbyxor för 50 pix och en hoodietröja för 100 pix. Det gick bara inte, hur mycket jag än ville hejda mig. Äh, jag är rätt nöjd.
Uh, alltså jag blir helt knäpp här hemma. Går omkring och är rastlös hela tiden. Jag tänkte sova en stund nu för jag är extremt trött men så kom jag på att jag har matte att göra som jag nog ändå inte kommer att göra och att om jag somnar nu kommer jag inte kunna sova ikväll. Jag kanske ska läsa lite Harry Potter? Den sista boken är riktigt spännande fast jag måste erkänna att det känns att man blivit äldre, mehe. Sista kapitlet heter något i stil med 30 år senare, fy tusan vad jag längtar dit! Men jag har satt som mål att inte läsa ut boken innan mamma kommit hem för då kommer jag bara må dåligt när jag mår dåligt och inte hitta något sätt att drömma mig bort till något bättre. Vettigt? Nää. Nu är klockan 01.20 i Thailand. Undrar vilken av öarna mamma och viveka befinner sig på nu. 9 dagar kvar = en evighet :'(

Kommentarer
Postat av: Sara

haha ;)

2007-11-27 @ 21:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0