oh yes

3 datorskrivna sidor senare och jag är klar med mitt arbete om anorexi, yes!
Nu har jag tio dagar på mig att plugga till matte nationella D. Inget annat i skolväg än så länge förutom fysikuppgifter, zz. Jo, källförteckning ska vara inlämnat i projektarbetet till tisdag. Vi får nog liksom alla andra OTP nu till jul men det är lugnt, vi har snackat med vår handledare och det brukar bli så. Man tar tag i det efter julen och en del får MVG i slutbetyg ändå. Men jag kanske borde leta lite källor ändå? Om jag orkar. Vad jag inte orkar idag är matte iaf. Det får jag starta med snart, riktigt snart för jag kan typ ingenting efter snackelektionerna men annars är det inte så mycket i skolan just nu.
Vi har nyligen haft saker i historia, bioteknik, psykologin är klar nu, engelskan är bara att köra på, religionen har vi haft saker i precis, samhälle har vi också precis haft saker i, fysik och biologi är prov efter julen, svenskan ska vi starta med nya saker efter nationella, och projektarbetet blir till att ta tag i efter matten. Japp. Nu är det matten som ska tas tag i imorgon. Jag får se hur det går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0