oops

Jag fastnade visst ändå. Sitter och funderar på hur mycket jag ska lägga undan till resan. Sen lyssnar jag på världens bästa band, åh tänk att få se Oasis igen. Nu saknar jag mamma ännu mer =/
Jag fick ett ryck idag och köpte en tialott. Jag bara kände att jag skulle vinna. Det är den där islänningen i mig. Nu måste jag påpeka att jag bara köpt skraplotter typ 5 gånger i mitt liv. Jag har bara förlorat en gång! Det är sjukt. Men har man känslan så ska man satsa. Det gjorde jag alltså idag. Jag vann, 10 kronor.. Jag vann iaf =)
Ikväll är det bonde söker fruuu och imorgon är det onödiga och inställda lektioner. Ska ta mig en sovmorgon och vara sjuk. Lite plugg hit och dit så jag slipper det ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0