retirement

saco-mässan idag. Jag och gänget roffade åt oss alla gratisgrejjer. Snackade med en massa folk och hade oss. I nästan två timmar sen orkade vi inte mer. Jag har iaf börjat tänka på en flygledarutbildning, verkar riktigt kul och bra. Marinbiologi utbildningen har ändrats helt till det sämre och ja, det känns mindre bra. Att det även är typ noll jobb känns inte så lockande. 5 år plugg med massa studieskulder för att sedan sätta sig i kassan på ica känns inte så himla kul. Men jag får se hur det blir.
Annars har morfar precis varit här och vi har käkat hamburgare, nu mår jag superilla. Ångrar att jag tog den. Vad jag inte tog emot var morfars pengar, wee jag vägrade. Sen kom Beggy och snodde honom för att köra och hämta mattor så nu är jag ensam igen. Hatar detta, saknar mamma så jag spricker. Fick ett riktigt sött sms av henne innan idag och ja, jag är gråtfärdig hela tiden. Det är en jobbig tiiid. Och jag behöver henne. Om åtta dagar är hon tillbaka och om 9 ser vi Kent på Olympen =). Det blir nog fint som alla konserter med henne.
Nä, noll inspiration till att skriva nu. Jag ska gå igenom lite matte om jag har ork. Jag har faktiskt gått igenom nästan 2 av 3 kapitel nu och jag har en vecka på mig att plugga. Frågan är bara om det räcker. Jag menar, jag kommer icke orka i helgen, bara jobb jobb jobb. Sen ja, usch jag hoppas jag klarar provet så matten är över för all framtid. Tänka sig att man har läst matte a, b, c och d då! Inte illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0