ring pling

det finns typ inget finare än sådana telefonkiosker.
en dag ska jag ställa mig i en sån och bara njuta av att stå där. titta ut på folk, låtsas ringa någon eller kanske faktiskt göra det. fnissa lite för mig själv och tänka att jag faktiskt står i en telefonkiosk, men inte vilken som helst. en utav de fina. en som aldrig är ute, en som finns kvar och inte tas väck från städerna som i malmö. jag har inte sett en telefonkiosk i malmö sedan en massa år tillbaka på kirsebergs torg. den var ful. jag vill inte se den mer. så det var nog bra att den togs bort.
image487


Kommentarer
Postat av: Paulina

Det finns en liknande vid lugnet!

2007-11-20 @ 21:02:24
URL: http://paupion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0