sega jävla äckliga onsdag.

Jag har precis sett a clockwork orange. Fan vad den inte var vad jag förväntade mig =/ Nåja, nu har man sett den! Kan väl snacka lite om den på psykologin imorgon då..
Ica ringde precis och jag vågade inte svara, eller orkade inte. Jag tänkte ha en Ica-fri helg. Får se hur det blir med det.. Patrick snackade in på telefonsvararen min, jobbaa jobbaa lite i helgen. Det betyder väl 15 timmar eller så. Det är så svårt att tacka nej men jag vet inte!
Jag vill jobba på rationell adress lite! Det är så härligt och stilla. Räkna kuvert hit och dit. Lyssna på kass musik med Matilda. Jag funderar på att ringa dit men jag vågar inte. Tänk om Anders svarar! Hihi du vet vad jag menar Matilda.
Nej nu ska jag halvkolla dawsons creek i brist på annat medan jag försöker plugga lite samhälle.


Kommentarer
Postat av: matilda

eh hallå dawson's creek kan man inte anant än slavkolla på

2007-11-07 @ 16:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0