somewhere only we know

Ni anar inte vad jag längtar bort bort bort. Jag vill bara resa genom mitt liv. Fly Sverige så fort det känns jobbigt. Vara en utav de som är så där stenrika. Nej jag vet vecka och det gör ont. Jag kan inte koncentrera mig på det jag ska - skolan. Eller det går oftast inte ändå men ja speciellt svårt nu.
Är så trött på en massa just nu. Jag är väl mest trött på mig själv. Detta känns inte rätt.
Sen ringde Kiman igår, jag vågade inte svara. Det känns så jobbigt med Norge. Jag måste ta tag i det men jag vågar ingenting utan mamma. Jag måste bli ännu mer självständig. Men inte på detta viset. Kom hem nu! Usch nu börjar jag böla som en mes igen så jag ska gå.
Jag vet att jag har världens bästa mamma, snyggast med ;) Den enda jag verkligen kan berätta allt för, konstigt?

image518

bless,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0