stand by me

JAG ÄLSKAR OASIS! DET FINNS, HAR INTE FUNNITS OCH KOMMER ALDRIG FINNAS ETT BÄTTRE BAND!
Förstår ni?! Jag vet att jag inte snackat om dem så mycket på senare tid. Jag har inte lyssnat ihjäl låtarna som förr. Eller några per dag är väl inte att lyssna ihjäl?
Idag mina vänner, idag är jag frälst! Det finns ingen bättre känsla än när hela den där vågen kommer tillbaka. Den som när man var fem år och lyssnade på världens bästa band för första gången. Då var jag liten och söt med lite superblont hår som mamma satte ihop till en liten toffs och slängde på mig en finfin klänning för att alla skulle fatta att jag var tjej. Okej, håret hade väl växt lite mer tills jag var fem. men men iaf..
 Då bodde vi på kungsgatan alldeles utanför kyrkan och hade ett jättestort vardagsrum som mamma och jag dansade i medan vi sjöng oasis låtar.
Sedan har vi flyttat lite här och var men musiken i vardagsrummet har alltid levt kvar!

Mammas favorit är stand by me. Den är så fin, åh.
Gissa vilken min favoritlåt är :)




Nu tjatar kusinerna, got to go!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Oh Oh OH! den där låten är så jävla bra! Men du, villken är din oasisfavorit låt? Jag har faktiskt
rätt så svårt att välja haha :D

2007-11-24 @ 18:51:37
URL: http://Znarah.blogg.se
Postat av: Zarah

Min favoriter är nog underneath the sky, den aukustiska veritionen av slide away och wonderwall patetiskt nog haha. Fast alla låtar är ju sjukt bra.

2007-11-24 @ 20:47:50
URL: http://Znarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0