sunday always comes too late

Jaa, nu har jag vaknat nio två dagar i sträck, dragit mig i sängen två dagar i sträck och ätit ostbulle och druckit cola till två dagar i sträck. Det där sista känns inte fullt så bra. Jag känner mig rastlös, riktigt rastlös. Jag vill bara gå omkring och hitta en massa fint till mitt rum, fixa en massa fotoalbum till våra massa foton, lyssna på fin musik och känna att denna dag faktiskt ger mig någonting. Men icke. Pengarna rullar in imorgon, så jag kan varken köpa fotoalbum eller fina grejjer till mitt rum. Lyssna på musik kan jag men vad mer? Jag kan iaf trösta mig med att det är sjukt tråkigt väder ute med regn och rusk, det känns bra. Det ökar på myskänslan lite.
Jag borde börja med matten men åh vad det inte lockar! Anorexiarbetet har jag 10 dagar på mig och det är nästan klart. Just det, biologirapport till imorgon får jag snart ta tag i. Jag är så trött på att denna blogg för det mesta går ut på allt mitt tjafs om skolan men what to do? Jag går den jobbigaste linjen och jag har rätt att klaga. Att jag sedan bara gör typ en tiondel av vad andra i min klass lägger ner på skolarbetet (hrmp theo) är en annan sak. Jag orkar icke. laallaa.

Igår var jag iaf hos mina kusiner. Vi snackade massa om matildas alla kompisar och deras konstiga saker som de har för sig. Annars såg vi romeo and juliett med leonardo dicaprio och den där otroligt vackra flickan. Jag tror jag sett den förr men kanske bara delar av den för det var väldigt suddigt. Men nu är den sedd! Kan bocka av ännu en film på min lista i huvudet.
Mamma är tråkig och har inte svarat på mitt sms eller mail. Okej, det sista förstår jag, men smset är ju bara för dåligt. Hon var likadan i Kroatien eftersom hon bara ville skriva då och då och inte i början med tanke på att det kostar för mycket. Det slutar bara som en fet jävla telefonräkning som efter min vistelse i Kroatien. Men ett litet sms kan hon väl skicka? =/

Eftersom ingen svarade på mitt inlägg då jag frågade om någon ville ha tidningar så får ni skylla er själva! Igår cyklade jag i snigeltakt och väldigt snirkelsnork med en stor fet ikea pappkasse som var fylld till toppen med mode och skvallertidningar. Min kusin blev glader och jag likaså. Alltid skönt att bli av med dem.

Ååh jag måste se till att göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0