tisdag

åhåhåh! min lön har kommit in och den är fin, så fin. nu undrar jag bara om patrik har skattat 30%. jag hoppas verkligen det för att ta bort 30% av det blir mycket. jag måste ringa och höra om lönespecifikation idag och hur han har skattat och allt det där.
nu ska jag ha tråkigt projektarbete som är lika med sitta i elevrådsrummet med ludde och flumma runt. jag tror faktiskt att jag ska köpa skolkläderna för de ser så mysiga ut. byxorna kostar bara 50 kr och tröjan 100 kr. helt sjukt! men så är de fula, men förmodligen otroligt sköna. nej jag skulle bara logga in för att skriva ut en sak.
annars skola 8.15-16.00 idag. puuh. men saco-mässa imorgon så bara halva skoldagen då, wee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0