TISDAGTISDAGTISDAG

Jobbig dag. Började med ett listening test på cambridge sedan var det dags för svenska nationella muntliga talet. dadadadaaam. först ut var linnsan och jag fick stå och känna på att stå där framme medan vår lärare maria hämtade något. mohahha snacka om att utnyttja det. nu är det slut! riktigt härligt!
inlämning imorgon om hatchepsus, även redovisning om henne och sedan lämna in labbrapport. orka.
ännu mer orka är att jag bara fick vg på mitt historiaprov. som jag lackade. eller kanske inte lika mycket som dom som fick g.. typ väldigt stor del av klassen. kan räkna mvgna på tvåtre fingrar. det är riktigt dåligt. hans provrättande suger! han hade inga argument för mina fel. jag skrev inte tillräckligt men min text var super. HALLÅ?! måste man skriva 10 sidor onödig fakta när man kan få in det på 1-2 sidor för att få mvg? jag hatar sånt!

sitter och väntar på att mamma ska bli färdigsnackad med viveka. jag vill ha henne för mig själv idag! jaa, ni hittar ingen mer mammig person än mig! jag erkänner! på tal om sånt så var syon hos oss idag och snackade högskoleutbildningar (hon sög). alla i klassen vill typ flytta hemifrån när de börjar plugga men varför om man inte ska utomlands eller måste? deras argument var "linn, tänk när du börjar ta hem en massa killar och du bor hos din mamma, hur kul är det?". zzzz. jag ska tänka på er om tio år när ni sitter med studieskulder som ni betalat av när ni är 70+.
vem vet, jag kanske flyttar hemifrån men så länge det känns bra och jag kan blir jag hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0