torsdag och jag längtar tills om en vecka efter matteprovet

Hade det inte varit för byggarbetarna och deras oväsen hade jag sovit längre. Det regnar massa ute och jag älskar det så himla mycket. Då får man inte riktigt så dåligt samvete av att vara hemma men samtidigt är det bara så mysigt.
Ikväll ska jag till mina kusiner och käka middag. Dabby bjöd över mig och jag måste säga att jag saknat henne så. Det är den bästa mostern, hehe. Så det blir något att se fram emot. Jag kanske får träffa Linas nya bebis om jag har tur. Annars borde jag plugga massa matte idag men fyfan ångest. Jag vill ingenting, blööh. Mitt liv går ut på att klaga just nu.
Nu ska jag ta en dusch,

bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0