torsdag!

Oh vilken jobbig dag! Skola 8.15-16.00. Psykologi sista 3 timmarna. Men jag fick tillbaka provet och det var MVG med plus i kanten! Sen fick jag tillbaka ett arbete i psykologin och det var även där MVG. Oh I´m so good! Fan vad jag äger på psykologi, mohahaha. Nej men kul att något går bra iaf? Konstigt att det är det, som man inte lägger nej nån tid på typ. Aja. Annars höll jag på att svimma idag i skolan, wooha! Förkylningen är tillbaka och ett tag snurrade allt. Tror det var Ludde som fick hålla i mig. Jag mår fortfarande kasst så jag stannar hemma från skolan imorgon. Ja fan. Mådde kasst igår med, hann inte plugga matte. Det sjuka var att när jag repeterade idag på lektionen gick det super. Men jag får ta igen på nationella. Det gör säkert inget. Jag vill fan inte göra som på biologin och fysiken. Då gick jag till skolan när jag var sjuk och det var fan rena turen att jag klarade godkänt på fysiken. Och eftersom jag inte har så jävla mycket tur nu för tiden så får jag satsa på nationella. Satsar ändå bara på G i matte d. Jaaa, idag glömde jag min cykelnyckel och mina vantar i affären och snacka om panik.
Nej, sova länge imorgon och få bort äckelkänslan, huvudvärken och förkylningen. Sen kanske utgång eftersom det är det enda som jag tycker är roligt nu förtiden, varför tror jag att det inte lär bli av?
Nu ska jag ringa morfar som tjatat hela veckan om att få reda på mitt psykologiprov. Kul att någon lär må bra idag,, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0