torsdag,

Mådde lite bättre framåt kvällen igår. Något hemskt hände i trappuppgången som fick mig att tänka om.
Jag såg con air och ni kan tro att den filmen är bra! John Cusack var med och då kan det inte sluta illa. Sedan la jag mig vid tolv, gick igenom samhällen lite eftersom jag struntat i det igår. Cambridge är inställt idag vilket betyder att jag börjar 10.00. Det är min första sovmorgon! Troligtvis den sista med =/ Nåja. Nu fick jag sova ut iaf! Hoppas bara att psykologin inte håller på till 16.15 idag. Tråkigt då. Snälla ge oss självständigt arbete som vi kan hålla på med hemma? Sedan ska jag plugga samhälle och imorgon är det prooov. Hoppas det går vägen. Fan vad jag snackat om det där jävla provet i bloggen. Nu får jag fan sätta det. Att jag börjat plugga tidigt stämmer väl, men hur mycket har det blivit? Puh, mer idag i guess. Men först, historia lektion! Kanske får tillbaka provet. Usch vad det pirrar i magen.
Gotta go. Fint väder ute, förmodligen sketakallt dock. Får bli till att ta på sig ponchon och fule vinterjackan,

adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0