vid din sida

Okej, körde på lite källor nu med som faktiskt kan vara ganska bra för oss. Men åh vad vi behöver skaffa oss en råtta och starta våra tester! Gör vi dem och det inte fungerar har vi iaf försökt, det är ju det experimenten går ut på. Sedan att skriva ihop en massa fakta är inget svårt.
Nåja, nu är jag klar med allt jag kan göra inom skolarbetet förutom matten. Zzz jag borde men jag vill inte! Inte en söndag, inte idag.
Jag har fått låna två filmer av mina kusiner. En är "fantomen på operan" som jag sett en gång förr, den är fin och bra. Men den som jag inte sett på en massa år och som är grymt bra är "interview with the vampire". Det är nog topp 20 bästa filmer och jag har sett många! =D Den med Brad Pitt, Tom Cruise (typ enda film han gjort bra) och Antonio Banderas. Christian Slater är även med på ett hörn som den som intervjuar. Man kan även se lilla Kirsten Dunst som faktiskt kysser(!!) Brad Pitt. Åh, tänk att få göra det. Nu tänker jag bara på "Höstlegender" där han är så himla snygg och sjukt duktig. Den är topp 5 bästa filmer. Bölar lika mycket varje gång! Den hade jag velat se idag!
Ja, jag får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0