vy från ett luftslott

Effektiv dag. redovisning om min mumie, inlämningsuppgift om mumien. gruppredovisning om etik, inlämning av det. nyss skrivit 3 sidor lång labbrapport, skickat iväg labbrapporten. sedan bestämd fika med lotta imorgon på moccasin. jaa jag slutar 13.10 imorgon eftersom det är öppet hus på kvällen! jag funderar på att strunta i det. fyfan jag har ändå inget bra att säga om min skola för tillfället. ska nog säga att jag ska vinka av mamma på kastrup eller något. säga att hon åker imorgon istället för idag. jaa stackars henne och viveka. det blir imorgonbitti istället för 23.40 ikväll. planet är massa timmar försenat. de åker från kastrup 06.40 istället. jag tycker riktigt synd om dem. men sen har de 14 dagar att mysa i solen. ååh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0