woho

måndag idag. jäkligt glad att jag alltid slutar två då och inte halv fem som förra året. jag menar, måndagar är som jobbigast och då ska man sluta tidigt. nåja jag ser lite fram emot den första lektionen eftersom vi på biotekniken ska få besök av en kriminalare som ska gå igenom metoden för hur man tar fast någon mha DNA-analys. det kan nog bli intressant, hoppas jag. sen är det tråklabbar i biologi och fysik men det är bara att hålla ut.
fan, jag har inte fått min lön än. det är idag den ska komma. jag hatar sånt. får jag inte den imorgon måste jag ringa runt och sen får jag säkert inte lönebesked och så får jag ringa runt då igen och känna mig jobbig fast det inte är mitt fel. jaja, jag får avvakta lite.
nu är den halv två i phuket. ÅÅH

image516
fritidsresor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0