Allt kan ta och dö just nu

När jag lämnat in min feta psykologi uppgift säger min lärare att det är prov om två veckor. Tack liksom.
Så jäkla irriterad är jag just nu!
Jävla skitboken måste jag lämna tillbaka som är totalförstörd. Ångest för hur mycket det kommer att kosta. Jobba om en timme till kvart över nio. Hem och sova. Gärna plugga lite innan. Jobba hela jävla helgen och plugga resten av tiden. Biologi-prov på måndag som jag vill sätta MVG på. Ganska svårt med tanke på mitt jävla fysikprov på onsdagen som jag också måste lägga ner tid på för att få ett ynka G. Jag hatar det! Så trodde jag att nästnästa vecka skulle vara lugn. Tänkte plugga i lugn och ro till historia provet som är då men icke! Nu får vi ett psykologiprov med! AH HATE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0