alltså ÅH!

Idag skulle jag pluggat massa till historiaprovet och psykologin! Istället har jag sovit bort dagen, käkat kinamat med mamma och pratat massa skvaller. Det har varit en sån där mysig söndag, det är så de ska vara! Nu känns det nästan lite försent för att plugga.
Vi får se hur jag gör imorgon. Jag har trots allt inga viktiga lektioner? Usch, jag får sluta med det här! Imorgon ska det råpluggas! I want MVG!
Tänkte se den där filmen klockan nio på trean med mamma. Den med Willem Dafoe och Robert Redford. Att den sistnämnda kan vara så snygg vid 70-årsålder förstår jag bara inte! DET ÄR GALET! Han är iaf en sjukt bra skådespelare! Ni vet, han som var mannen som kunde tala med hästar och han har även varit med i Spy game, den med Brad Pitt. Willem Dafoe var med i den engelske patienten och ni kan ju bara ana vad jag tycker om honom som skådespelare då! Jag har med andra ord höga förväntningar på denna film!
Ska hitta ett foto på Robert Redford nu så ni förstår vad jag menar. 70 ÅR!! Förlåt, 71 ÅR!

image385

Kommentarer
Postat av: Anna

ja fan den enda gubben jag lett gett :p

2007-10-15 @ 08:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0