bedshaped

Linn sitter och försöker ta sig igenom fysikuppgifterna. Är på sida 16 nu, uppgift 9. Wee!
Orkar inte lägga ner alldeles för mycket tid på det. Jag vill få G. Sjukt att man kan satsa på godkänt men så är det å andra sidan fysik b vi snackar om..
Jag har iaf klarat läxförhöret och den stora labben, alltid något. Klarar jag fysiken?
Hjärnan snurrar och jag vill lägga mig. Tror jag ska tända lite ljus i rummet och ta en paus för att se en film eller något, höhöh. Vilket liv.
Jag hoppas att jag om ett år befinner mig utomlands, lever livet och bloggar så ni kan se hur underbart livet är. Jag sitter säkert på ICA här hemma, tjänar pengar och fyller mig med sprit varje helg medan jag klagar på livet.
Snälla låt det inte bli så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0