Behaviorismen och sånt där

Dadaaa!
Jag har skrivit 2 rader om projektarbetet! Snackade med Para på msn och fick ångest för att jag inte ens börjat.
Jag och Viktor ska ju som sagt göra experiment på råttor och sedan skriva ett arbete om dem. Jag vet, det låter tråkigt. Jag hade mycket hellre velat skriva ett arbete om valar och marinbiologi men det fick vi inte eftersom man måste göra ett fucking experiment på dem. Lite svårt. Eftersom vi måste göra nåt inom naturämnena (vi är den enda skolan i malmö som håller på den regeln) så valde vi biologi. Och råttor. Ja, det kan bli tråkigt. Men det kan bli kul. Vi ska använda oss av klickljud och massa sånt för att se om de reagerar och så småningom gör som vi vill att de ska göra. Låter det dumt? Jaa, men det är ju ett experiment! Det kan lyckas, det kan misslyckas. Då har vi iaf testat. Dumma jag kom på i efterhand att jag kan skriva lite sidor om behaviorismens grundare som använde sig av bl.a. råttor till sina experiment. Varför kan vi då inte testa det? Det är ju skitsmart! Så jag ska ringa och tjata på Viktor senare idag om att han ska köpa den jävla råttan och starta sina experiment! Under tiden ska jag lyssna på musik och skriva om Pavlov och resten av gänget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0