biologi b

Dricker cola och pluggar lite. Eller hade precis en rast för att se Greys anatomy, hann ju inte det igår..
Annars har jag pluggat nonstop från halv nio imorse. Ändå lite stolt. Jag känner att jag kan hälften av biologin nu ganska bra, bara att läsa igenom en gång till eller så. Men jag har det svåra kvar..
Ska ta tag i det snart.
Annars börjar jag jobba klockan 15.00 och slutar 20.45. Mamma ska till Veberöd med kompisar för att träffa nån kompis som bor där så hon lär komma hem sent. Veberöd ligger ju hur långt bort som helst!
Så ensam kväll för min del. Kanske somnar direkt. Kanske slappar framför tvn eller pluggar om jag inte fått in resten av biologin in i huvudet. Jag har 3-4 timmar på mig. Orkar jag till slutet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0