clocks

Jag fick dåligt samvete i fredags när jag träffade Charlotte. Hon har sparat 15000 till resan. Jag har noll. Eller fortsätter jag såhär så ligger jag på minus. Men samtidigt. Jag får pengar i slutet av November, mycket pengar. Tills dess får jag unna mig lite som mamma säger. Jag behöver en jacka, en vinterjacka. En fin en. hittar jag inte en håller jag mig till min skinnjacka. Kallt som tusan men snygg som få.

Som ni kanske märkt har jag tagit en längre paus. Jag kan inte jobba nonstop. Jag är mer inställd på 20 minuter jobba, en timme rast. Bara jag skriver klart samhället idag och om projektarbetet, haha skojade. Men det första och lite till på projektet. Fan vad grym jag är. Jag sa ju bara samhället från början. Jag ska starta lugnt. Men ska jag vara ärlig så har jag haft så jävla mycket i skolan på sistonde (ja, jag vet att jag klagar) att jag inte kan tagga ner. Det är ändå ingen som är ledig nu av mina vänner så varför inte köra på?
Nästa vecka är det lov. Då är det fan lov. Tråkigt är bara att jag tog på mig att jobba hela helgen och hela nästa helg. Det betyder knappt fest. Eller kanske nästa igen eller på lördag. Jag börjar sent då om jag inte minns fel.
Nej fan ska jag ta och fortsätta med Skinner så jag kan stryka lite. Ska bara göra en lista i ett nytt inlägg.
Det blev som Kim sa. En jävla massa inlägg eftersom jag är ledig. En jävla massa onödiga inlägg om ni frågar mig.

image399

mammas foto

Kommentarer
Postat av: kim

haha ja det blev jävla massa inlägg but i looooove it

2007-10-22 @ 14:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0