detta är så spännande!

Här har ni henne
Självaste Hatshepsuts!
3000 år gammal! Det ni!
 Jag har skrivit massa fakta om henne och nu är det dags att hitta mer om hennes identifiering.
Fast jag kom på att inlämningen inte är förän den 21a November och det behövde bara vara 1-2 sidor. Det är för lite när det gäller detta!
I´m a geak! Men jag älskar gamla Egypten!
Har jag sagt att jag varit nere i Tutankhamons grav?!
Och att detta är den största upptäckten sedan Tutankhamons upptäckt?
Jag måste få tag på mer fakta om DNA-analysen, det är det som är det viktiga med detta arbetet!
Titta bara så intakt hon är! 3000 år gammal. Det är så sjukt!
Jaa, detta är min fredag =)
Hoppas alla får en fin utgång!

image416

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0