dregel

ooh jag kom nyss på en sak som ja drömde inatt!
Jag ville inte vakna! Ja okej, då kanske jag drömde den imorse. Anyway! Det var idrott på Heleneholm och min klass hade hur tråkigt som helst med Lotta. Ingen orkade ge järnet förutom Theo och ja, då gav vi andra upp. Vet ni att när Theo kommer springande i fotboll eller något hoppar alla undan, t.o.m. killarna. Han är riktigt läskig när han riktigt öppnar sina annars små ögon, nästan dreglar ur munnen och sätter på sitt arga och hånfulla leende så finns det inga ord för hans läskighet. Sedan springer han över allt han kan, och jag menar det. I början av ettan var jag livrädd för honom. Det efter att han totalt krashat mig på en gympalektion och sedan sagt OJ och skrattat för att sticka vidare. Han är snäll egentligen, men när det kommer till idrott har han "killer-instict".
Nåja, för att komma tillbaka till idrotten som vi ändå var på men det blev en liten annan vändning. Jag drömde att världens snyggaste man (enligt min smak) kom in genom dörrarna och sa till Lotta att han skulle ta över. Hon blev helt mållös och var på vippen att säga ifrån men vi släpade iväg henne. Så var han underbar mot mig och hatade alla tjejerna. Jag hämtade en bandyboll till honom som låg på soptippen! HAHAHA jag vet, sjukaste drömmen. Men den var så underbar! Nu när jag vaknat förstår jag att han utnyttjade mig ifråga om bandybollen. Han ville ju inte själv gå dit och hämta den bland alla snusksaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0