finnish

Det är kul att veta att vissa bryr sig och andra inte.
Jag har fått nog av det. Sådana personer som bara vill ses när de har lust med det och prata när de mår dåligt. Sådana personer som favoriserar andra för att de hela tiden måste fästa sig vid någon och skiter i alla andra under tiden. Sådana personer som bara vill ha en på deras vilkor men inte kan ge tillbaka. Det har jag varit med för allt för ofta. Ta bara Norge.
Nu skiter jag i detta.
Jag mår dåligt som det är och det ska inte få dra ner mig ännu mer.
Nu ska jag ut och gå.

bless.

Kommentarer
Postat av: Anna

okej...känns som du vill att jag ska ta åt mig. bra att du lackar för att jag ej svara på msn så fort du skriver..sen krävs det alltid två, inte så att jag skitigt i dig, inte så att du hört av dig alltför ofta heller. du gör som du vill.

2007-10-22 @ 20:05:32
Postat av: mathy

oj.

2007-10-22 @ 21:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0