friday i´m in love

Okej, allt är inte fullt så jobbigt idag. Jag är fortfarande megatrött och förkyld men det är iaf fredag!
Får se om jag orkar plugga idag. Jag borde, jag vill, jag ska?
Annars blir det en myskväll med mamma med god mat. Det känns bättre nu. Gårdagen gick bra med att sitta i kassan och jag tror det ska gå bra imorgon. Jag har i nuläget den bästa chefen man kan få! Han ringde mig innan idag och hörde om allt kändes bra och om jag vill testa ikväll igen för att vara helt säker. Han tyckte inte det själv men om jag mot förmodan ville ha mer tid på mig. Men det är bara att köra på imorgon istället. Hoppas tiden går fort och allt flyter på.

JAG HAR EN HEMLIS SOM JAG TROR SLÅR IN OM JAG FÅR IHOP TILLRÄCKLIGT MED PENGAR!
FICK DET IAF BEKRÄFTAT IDAG!
ihihiihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0