friday i´m in love

Vaknade av att dörren till sovrummet stod på glänt och det blev sånt där ni vet, hm. Öhm. Jaa. Ehhm. Sånt där ni vet när det drar. Sjukt jobbigt men det fick upp mig ur sängen! Nu har jag duschat, ätit lite frukost och sitter här. Fy vad härligt att ha tid på morgonen! Borde testa det fler gånger!

Ska förmodligen till topshop i eftermiddag. Jag får panik. Hittar inga kläder i stan och vill för en gångs skull bara slösa pengar på shopping. Därför tänkte jag topshop. Du får slösa Linn och snälla rara du, hitta fina kläder nu! I need it! Ser ju ut som fan i mina nuvarande håliga och gamla kläder. Jag behöver nästan en helt ny garderob.

Får se vad som händer tonight. Det vankas god middag här hemma som vanligt på fredagar! Mammas vän Viveka kommer hit och vi ska äta Ben&Jerry glass till efterrätt. Smaskens! Ibland får man unna sig. Jag får se om jag sticker ut på kvällen. En del ska ju det men eftersom det är utgång i Köpenhamn som gäller på lördag kväll så får jag se. Tänkte passa på att fråga Viveka om jag får låna hennes bro-kort när jag ändå är igång. Jag sparar ju typ 180 kr då. Inte illa!

Annars ska jag plugga massa i helgen tänkte jag. Får se hur det blir med det. Men i helgen blir det iaf kul pluggning! Jag snackar HISTORIA och PSYKOLOGI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0