friday i´m in love!

Mm aa firade med lite shopping med mamma idag. Nu är det när&fjärran och jag är lycklig! En massa pengar fattigare men det gör inget! Jag slipper jobba på lördag så imorgon är det fest på riktigt för min del! ÅH det kommer att bli så kul! Jag ska mingla som tusan med lunds studenter! Hittade lite fina kläder idag och strumpbyxor som förhoppningsvis håller lite mer än mina håliga 30 kronors från H&M! Sen hittade jag finfina stövlar i stan och fast de kostar skjortan ska jag rycka åt mig ett par imorgon om de kommit in i min storlek som de sa.
Jag är så glad just nu! 2 veckor fri från skolan, vilket bättre sätt finns det inte att fira det imorgon med vännerna?! Jag ska få träffa Charlotte och Kim! Så himla länge sedan! Sen en massa annat fint folk som gör mig glader!

Kommentarer
Postat av: Emma

ha de mys

2007-10-18 @ 22:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0