ge blod ge blod ge blod

Nu ska jag släpa mig till blodcentralen, lika bra att få det överstökat. Fan vad hängig man blir efter det. Undrar hur denna dag blir då. Jag får dricka massa vatten.

Mamma är snäll och hon förstår. Ikväll ska vi på kinarestaurang och prata massa, om jobbiga och roliga saker. Jag är glad att jag har henne. Fast jag bara har henne är det inget att klaga på i den vägen. Hon är allt, hon är bäst!
 Det enda mesiga med henne är att hon är rädd för sprutor och nästan svimmar vid åsynen av dem men det är en hemlis!
Världens bästa mamma och världens bästa vän. Jag vet inte vad jag gjort utan henne. Åh, nu blir jag blödig igen. Men ni vet att det är så. Ni har sett oss tillsammans. Det suger att bara ha en mamma och inte pappa. Men ja. Ni förstår.
Nu ska jag gå och ge massa blod.

bless.

Kommentarer
Postat av: contaqt

duktig du e som ger blod.. jag hade aldrig vågat.. nålar e läskigt

2007-10-31 @ 10:17:41
URL: http://contaqt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0