godermorgon

Idag är en ny dag!
Jag vaknade för en halvtimme sedan, ganska tidigt ändå sådär nu när man har lov =)
Jag är inne på msn och ingen från min klass är där. sömntutor.
Jag har lite uppdrag idag som jag finner väldigt spännande!
Här ska ni få höra! Jag ska gå en runda i pildammarna nu och kanske ta ett foto eller två. Sedan ska jag sticka till Netto på mammas begäran för att köpa potatis, mjölk, bröd, juice och toapapper. YES! Jag kom ihåg! Eller var det något jag glömde så har jag ju glömt det så då är det ingen meningen att säga att jag kom ihåg det egentligen. Nåja. Sedan tänkte jag göra mig en milkshake och vara lite sådär onyttig men det är ju så gott! Kanske ska försöka få hit min kusin så vi kan gotta tillsammans. Men det jag skulle säga var att jag ska ut och leta efter filmen a clockwork orange. Fattar ni så länge jag letat efter den?! Så ska vi se den på psykologin på torsdag som jag inte ska vara med på eftersom vi är på praktikvecka. Jag vill inte missa något och den verkar så bra! Men jag berättar senare hur det gick.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0