he can only hold her

Pluggandet går sisådär. Lyssnar på musik och dricker cola. Vad annars?
Jag har för lite ljus på mitt rum just nu. Jag gillar det inte. Ikea snart och köpa nya eller något.
Satte i dofter i en såndär grej men kom på att jag är för förkyld för att känna av någon lukt. Blir så trött på mig själv! =D
Jag har beslutsångest. Vet inte om jag ska se en film eller inte och vilken isåfall. Har så många just nu, hihi.
Måste börja rensa lite också..
Eller kanske prison break?
Förlåt. Så jäkla tråkigt inlägg. Jag önskar att någon kunde bestämma vad jag ska göra.
UH.

En sak till. Alltså jag fortsätter att ladda upp bilder från Kroatien. Folk verkar uppskatta det och bli lite mer pepp till nästa sommar. Eller hur Pau?! Och Sara, börja spara NU!

Vi måste nattbada nästa år!
Det bästa som finns efter en utekväll!
Dock var det bara Magnus som badade den kvällen. Hade jag och Linus badat den natten som vi tänkte hade vi nog drunknat.. Full, fullare, fullast. Nykteristerna stack ifrån oss och hittade vi hem? Neeej

image325

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0