i need a holiday

fuck detta alltså. orkar inte nån mer jävla skitkurs i biologi med marie-louise. bläh! allt det där snacket om att kämpa i trean kom tillbaka till mig. vad fan gjorde jag i tvåan? joo, sa att jag skulle kämpa och släppte allt ändå. känns lite så nu. orkar fan inte plugga mer. jag vill bara ut och gå i det fina vädret, fika med härliga människor och få bra betyg utan att kämpa ett dugg.
jooobba om en timme! det är faktiskt inte så hemskt. det betyder att jag slipper tänka på provet och hur kasst det kommer att gå iom att jag inte tagit tag i det förr. sen fysik på onsdag. jag spyr snart. seriöst. jag behöver ett break, ett långt sådant.
reykjavik hos hafdís nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0