Idag är det sommartid!

Jag blev förvirrad men ja, så är det. Klockan är nu 10.26 när den egentligen är 11.26. SKÖNT!

Igår var det hur trevligt som helst med Para. Det gick inte att få stopp på oss, vi hade så mycket att prata om =)
Men vi gick hem hyffsat tidigt. Droppade in en snabb sväng om Ice för att kissa lite och hälsa på Sara Gullstrand. Sen gick vi hem och sov. Fy vad jag känner mig gammal men fy vad det var härligt!

Annars är det redan lite ångest varning på jobbet. Eller nä, ska inte säga så men jag orkar inte idag. 13-20.45
Fy farao vad det kommer att kännas bra att komma hem sen =)
Annars tänkte vi se SMK på torsdag men jag är körd. Det är inventering på jobbet 17-21. SMK börjar 20.00
Nåja, fuck det. Tråkigt bara. Para snackade om att köra på spelningen i Helsingborg på fredagen istället, vi får se hur vi gör. Man har ju redan sett dem några gånger.

Annars är jag sjukt sugen på att gå på bio! Det var så länge sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0