jag lever i alla fall.. =)

Ja-aaa-!

Mitt studiebidrag har nu äntligen kommit in! Men att börja lägga undan 2500 kr denna månad som jag bestämt sedan innan är bara att drömma om..
Jag har 1474,94 kr som jag ska leva på denna månad. Det klarar jag, javisst! Det är inte det. Men nu när jag inte lägger undan 2500 kr till tågluffen betyder det att jag redan ligger back en månad. Lyckat? Jag ska försöka lägga undan 5000 kr nästa månad, eller iaf 4000 kr. Sparkonton kan vara bra. Se men inte röra. Ja, nästa månad är det fetelön och det mesta ska stoppas undan!
Hur kan jag jobba så mycket utan att ha några pengar i nuläget? =/

Jag håller på att ladda ner filmen nu. The Virgin Suicides ni vet. Man kan aldrig få nog av filmer! Det är bara lite tråkigt att se alla ensam. Jag sitter här och undrar vad folk gör under lovet. Pluggar, tittar på tv och film, sover, träffar folk eller njuter av det lilla, som regnet. Jaa, vad gör folk?
Usch, jag känner mig dålig som inte tog mig till Nathalie ikväll men illamåendet är kvar.
Imorgon ska jag nog ta tag i svenskan och kanske plugga lite samhällskunskap. Hälsa på morfar eller få honom att ta sig hit och tänka på hur synd det är om alla de som måste se och lyssna till lars winnerbäcks gräsliga röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0