lov!

Ja första dagen kunde inte börjat bättre!
Jag vaknade nio efter att ha sovit elva timmar. Ja, jag somnade vid tio igår. Var sjukt trött efter jobbet men skönt att ha det avklarat nu =) PENGAR!

Stack ner till Konsum för att köpa min älskade ostbulle men de var slut så de fick göra nya. Jag satt och väntade och lärde mig under tiden namnen på konstiga frukter som jag så pinsamt måste fråga kunderna på ica vad de heter.

Nu mumsar jag på min ostbulle medan jag kollar på discovery civilisation som handlar om sfinxerna. Egypten alltså. Jag bara älskar det!


Klockan 12 ska jag träffa Jennifer på Espresso House. Det blir nog roligt att snacka med henne. Så länge sedan sist! Länge sedan man var på Espresso House med.

Och Matilda, du kan använda ditt sånt CSN-kort på Espresso House och få 20% rabatt, bra va?




Kommentarer
Postat av: kim

det där med csnkortet visste jag! hihi

2007-10-29 @ 10:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0