nutte

Okej, jag har inte pluggat mer än det jag skrev innan idag. ILLA! Vad kan jag säga, jag är skoltrött.. =/
Vill bara ha fredag eftermiddag nu som är lika med två veckors frihet från skolfan och folket där! Första historia provet imorgon, jag borde ha MVG, jag borde ha det! Men med en massa sidor och knappt något pluggat är jag inte så säker på det. Jag får satsa på mina förkunskaper och de nästkommande proven. Medeltiden är inte direkt det roligaste, därför orkar jag bara inte. Jag satsar på världskrigen och proven där. Jag satsar med andra ord inte på något nu. Jag blir så trött på mig själv. Men så är det. Önskar att jag kunde vara mer som Charlotte ibland. Nä jag skiter i detta nu! Får ställa klockan på tidigt imorgon bitti! Tänker tigga småskrammel av mamma för att köpa en cola light lime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0