nyår i reykjavik?

Jag har ju tänkt på att fira nyår i Reykjavik med min kusin Hafdís som nog många vet vid det här laget.
Det känns som att man aldrig kommer igång med något här i Malmö. Det är antingen en spontanresa till Ronneby eller en spontanfest till nån man halvkänner och slutat umgås med. Det hela har blivit bra. Det har blivit tre fina nyår på raken. Men jag vill till Island och europas partystad nr 1. Men sen kommer det där med pengar. Jag har, men då får man snåla tusan när man är där och när man kommer hem. Men jag vet inte. Det är bara tankar och funderingar. Det är också som Matilda sa idag. Att nu är vi arton år, vi är myndiga. Vi kan ha fin middag hemma hos nån och sen gå ut. Men blir det då inte bara som en vanlig utekväll?
Ja, jag får se. Det är inte så att Island försvinner. Det finns massa med nyår man kan fira där. Någon dag snart ska jag hälsa på Hafdís där. Egen lya i Reykjavik är inte helt fel..
Vi får se hur det blir,
nu ska jag gå och göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0