ONSDAG!

Idag hade jag fysikprovet. Fuck vad det gick dåligt, men men nu är det över för nu.
Träffade Jesper på vinyl efter skolan. Ville inte släppa taget om honom, fy vad jag saknat! Ett plus i kanten var att Tove och Matilda redan befann sig där så vi joinade dem och hade en mysig fika tillsammans.
Vi bestämde oss för att vi nog ska ta en tripp över till Skånes huvudstad på lördag. Köpenhamn för alla er som inte vet ^^
Får se om det blir av. Ringer Carina och vill att jag ska jobba nån dag så säger man ju inte nej till det. 1400 kr på en dag är superduper! Men jag hoppas att man hinner festa loss med Jesper, Emma och fler som vill med på lördag? =D
Annars ska helgen bli plugg plugg plugg! Historia och psykologi prov nästa vecka. Tänkte starta imorgon men Patrick ringde och jag ska jobba. Puuh. Får tänka positivt, det blir pengar till festkvällen. Men skola 8.15-16.15 sen jobb 17-20.45. Inget plugg alltså. Ska nog ta och börja lite smått idag. Annars blir det direkt efter skolan på fredag. Weehaa. Att gå i 3an med natur på helenhelm suger fett mycket. Vad hände med det lugna året som folk snackar om?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0