onsdag

Idag har jag varit på Ikea med morfar. Vi käkade svensson mat och sen fick jag köra för första gången på parkeringen! AAH! Det var kul! Vad som är mindre kul är att jag letat i varenda videobutik efter ett exemplar av filmen a clockwork orange. Det fanns hopp en tid när jag stod inne på Videomix vid Amiralsgatan men hoppet släktes nästan lika snabbt som det kom till. Ni förstår. De hade filmen men de kunde inte hitta den! Jaja, jag hyrde en annan film istället. Det är sjukt så länge sedan jag hyrt en film faktiskt. Tänkte ett tag att jag kanske tjänat in en hacka på det eftersom jag alltid hyrde film förr men nu dricker jag alltid cola light lime istället. Bummer.

Mamma är hemma och vi ska äta maud snart. Ikväll är det bonde söker fru och vi ska skratta lite till. Skåningen är så söt så. Hahaha.
Nej seriöst. Ta tag i ditt liv linn.
Nu fick jag reda på att jag ska jobba nästa torsdag med. Inventering i affären, mer pengar. Ja tack.

Kommentarer
Postat av: Paulina

haha (svarar här på din kommentar), ja men vi jobbar på det linn, jag sviker dig icke! kim dissar oss hon ska åka med sina systrar!

2007-10-24 @ 20:07:41
URL: http://paupion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0