onsdag

Åh vilken jobbig dag det var igår. Jag höll på att göra en Charlotte under besöket (svimma) men jag fick dricka massa vatten och stanna kvar snällt. Ni anar inte vilken brist det råder på blod i Malmö och Lund. Seså, gå och gör en god gärning!
Sedan var det restaurangbesöket. Jag klarade tyvärr inte av att vara kvar där. Det blev för jobbigt med allt folk. Fick gå hem och få ur mig lite skit för att sedan somna tidigt.
Nu har jag sovit i 12 timmar och känner mig lite bättre. Jag tror att jag ska ringa kusin Matilda och höra om hon vill ses idag. Det är väl för tidigt för att ringa nu så jag ska nog kolla igenom lite tidningar. Min bok är ju utläst och jag orkar inte dra mig till stadsbiblioteket än.


image419

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0