orka med mig just nu

Det är alltid härligt att få något gjort. Jag har skrivit mitt pm till det muntliga nationella provet i svenska, yes! En till sak som man kan bocka av då.
Mamma ska ställa klockan till mig imorgon och så ska jag börja plugga. Sen blir det fika klockan tolv med Charlotte på nåt mysigt ställe hon valt ut någonstans mellan möllan och triangeln. Efter det jobb och sen hem och sova. Efter det fredag och slappa eller plugga. Jag hoppas verkligen att allt sådant verkligen slår in nu. Jag måste ta tag i matten och plugga lite samhälle varje dag så att jag inte sitter där dagen innan provet med alla dessa sidor och inte förstår någonting. Okej, sluta hyperventilera nu linn. Du har två veckor på dig! Projektarbetet måste också tas tag i. Usch jag känner att mina ångestfyllda inlägg sakta men väldigt säkert kommer tillbaka som för två veckor sedan. Matteprov om två veckor, jag svimmar snart. Att jag och Viktor snackat oss igenom alla mattelektioner är en sak vi lär ångra nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0